Gwarancja

  1. Okres gwarancji na zakupione meble wynosi 24 miesiące.
  2. Czas trwania gwarancji rozpoczyna się od dnia ich zakupu.
  3. O wystąpieniu wad i wszelkich niezgodności ze złożonym zamówieniem , Klient powiadomi Sprzedawcę w formie pisemnej (drogą mailową).
  4. Gwarancją nie są objęte wady powstałe z przyczyn spowodowanych siłami wyższymi, niewłaściwym użytkowaniem mebli oraz uszkodzeń mechanicznych.
  5. Zgłaszając reklamację należy podać nr zamówienia lub nr faktury VAT, dołączyć opis uszkodzeń / wad (w miarę możliwości należy przesłać zdjęcia reklamowanego towaru).
  6. Reklamacje ilościowe należy zgłaszać w terminie 2 dni roboczych od dnia dostawy.
  7. Świadczenie gwarancyjne będzie dokonane poprzez naprawę lub wymianę wadliwego asortymentu.
  8. Samodzielne dokonywanie zmian, przeróbek oraz napraw zakupionych mebli może spowodować utratę gwarancji.
  9. Termin rozpatrzenie zgłoszonej reklamacji wynosi 14 dni, a w przypadku akceptacji reklamacji Sprzedający usunie powstałe wady w ciągu 21 dni.
Ta strona używa plików cookie w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie oraz akceptację Polityki Prywatności.
Polityka prywatności   
AKCEPTUJĘ
Translate »